Zasady uczestnictwa

  1. Rekrutacja na wybraną formę doskonalenia odbywa się poprzez uzupełnienie zgłoszenia na stronie internetowej www.scdidn.siedlce.pl
  2. O zakwalifikowaniu się na formy doskonalenia decyduje kolejność zgłoszeń.
  3. Informację o terminie rozpoczęcia wybranej formy doskonalenia uczestnik otrzymuje na podany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej.
  4. O rezygnacji ze szkolenia prosimy poinformować telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem zajęć.
  5. Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu formy doskonalenia jest:
    • obecność na zajęciach;
    • spełnienie warunków określonych przez koordynatora formy / prowadzącego zajęcia na pierwszym spotkaniu;
    • dokonanie opłaty za udział w formie doskonalenia nie później niż pięć dni robocze od rozpoczęcia szkolenia.

Samorządowe Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach

Telefon do sekretariatu: 25 794 33 69

E-mail: scdidn@scdidn.siedlce.pl

Adres: ul. Krystyny Osińskiej 6
08-110 Siedlce

Dołącz do newslettera już dziś!

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.