Dodatkowe informacje
- Nabór ZAMKNIĘTY
- Przedmiot matematyka
- Adresat nauczyciele matematyki
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Dorota Saj
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Data rozpoczęcia czwartek, 24 październik 2024
- Godzina 15.00
- Formy realizacji stacjonarnie
Dodatkowe informacje
- Nabór ZAMKNIĘTY
- Przedmiot matematyka, przyroda/ biologia, religia, ponadprzedmiotowe, przedmioty przyrodnicze i matematyka
- Adresat nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych, zainteresowani nauczyciele, katecheci, nauczyciele przedmiotów przyrodniczych
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Agnieszka Sempruch, Ewa Komorowska
- Miejsce MS Teams
- Data rozpoczęcia poniedziałek, 21 październik 2024
- Godzina 16.00
- Formy realizacji online
- Informacje dodatkowe https://tiny.pl/0qn401r2
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot biblioteka szkolna
- Adresat nauczyciele bibliotekarze
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Lidia Kopeć
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
- Informacje dodatkowe styczeń 2025 r.
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot wychowanie przedszkolne, wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
- Adresat nauczyciele przedszkoli
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące 50 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 70 zł
- Prowadzący Józefa Jóźwik, Ewa Komorowska
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Data rozpoczęcia poniedziałek, 18 listopad 2024
- Godzina 16.30
- Formy realizacji stacjonarnie
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
- Adresat nauczyciele przedszkoli, zainteresowani nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Józefa Jóźwik, Kazimierz Mateńko
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Data rozpoczęcia wtorek, 19 listopad 2024
- Godzina 16.00
- Formy realizacji stacjonarnie
Dodatkowe informacje
- Nabór ZAMKNIĘTY
- Przedmiot wychowanie przedszkolne, wychowanie fizyczne, edukacja wczesnoszkolna, świetlica szkolna, wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, edukacja prozdrowotna i rozwijanie sprawności fizycznej
- Adresat nauczyciele przedszkoli, nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, zainteresowani nauczyciele, nauczyciele wychowania przedszkolnego, nauczyciele wychowania fizycznego
- Liczba godzin 8
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Mariusz Berczyński, Dorota Łazuga
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Data rozpoczęcia czwartek, 10 październik 2024
- Godzina 15.00
- Formy realizacji stacjonarnie
- Informacje dodatkowe drugie spotkanie 22.10.2024 r.
Dodatkowe informacje
- Nabór ZAMKNIĘTY
- Przedmiot wychowanie przedszkolne, wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
- Adresat nauczyciele przedszkoli, nauczyciele wychowania przedszkolnego
- Liczba godzin 5
- Odpłatność - szkoły współpracujące bezpłatnie
- Odpłatność - pozostałe szkoły bezpłatnie
- Prowadzący Józefa Jóźwik
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Data rozpoczęcia wtorek, 24 wrzesień 2024
- Godzina 16.00
- Formy realizacji stacjonarnie
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot ponadprzedmiotowe
- Adresat nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych
- Liczba godzin -
- Odpłatność - szkoły współpracujące 90 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 120 zł
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
- Informacje dodatkowe po zebraniu się grupy
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot ponadprzedmiotowe
- Adresat nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych
- Liczba godzin 16
- Odpłatność - szkoły współpracujące 100 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 120 zł
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
- Informacje dodatkowe po zebraniu się grupy
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot psycholodzy szkolni, pedagodzy szkolni, pedagodzy specjalni, programy rekomendowane
- Adresat Nauczyciele, wychowawcy klas, pedagodzy, psycholodzy szkolni pracujący z dziećmi w wieku 11-15 lat i starszymi
- Liczba godzin 12
- Odpłatność - szkoły współpracujące 600 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 600 zł
- Prowadzący Anna Bogusz, Joanna Ługowska
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
Więcej...
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot ponadprzedmiotowe
- Adresat nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych
- Liczba godzin 30
- Odpłatność - szkoły współpracujące 350 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 400 zł
- Prowadzący Małgorzata Mielczarek
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
Dodatkowe informacje
- Nabór OTWARTY
- Przedmiot ponadprzedmiotowe, edukacja prozdrowotna i rozwijanie sprawności fizycznej
- Adresat nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych, zainteresowani nauczyciele
- Liczba godzin 8
- Odpłatność - szkoły współpracujące 100 zł
- Odpłatność - pozostałe szkoły 120 zł
- Prowadzący Małgorzata Mielczarek
- Miejsce SCDiDN w Siedlcach, ul. K. Osińskiej 6
- Formy realizacji stacjonarnie
- Informacje dodatkowe po zebraniu się grupy
Scenariusz lekcji wychowawczej/zajęć kreatywnych "Odkrywanie świata sztucznej inteligencji"
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez technologie cyfrowe, sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej wszechobecna. Dla wielu osób może to być zagadkowe pojęcie, które budzi zarówno ciekawość, jak i obawy. Warto poświęcić czas na zrozumienie tego, czym właściwie jest sztuczna inteligencja i jak wpływa na nasze życie codzienne. Niniejszy scenariusz lekcji wychowawczej/zajęć kreatywnych skupia się na odkrywaniu świata sztucznej inteligencji. Przeznaczony jest dla uczniów klas VI-VIII szkoły podstawowej oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Celem głównym jest wspieranie kompetencji cyfrowych uczniów oraz wprowadzenie ich do bezpiecznego korzystania z Internetu, poprzez poznanie podstawowych zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją. Podczas lekcji uczniowie będą mieli okazję zgłębić definicję sztucznej inteligencji, zapoznać się z praktycznym wykorzystaniem narzędzia konwersacyjnego Perplexity AI oraz zrozumieć znaczenie bezpieczeństwa i etyki w korzystaniu ze sztucznej inteligencji. Poprzez praktyczne działania, dyskusję i burzę mózgów, uczniowie będą mogli rozwijać kompetencje cyfrowe oraz doskonalić umiejętność argumentacji. Lekcja ta ma charakter interaktywny i praktyczny, zachęcający uczniów do aktywnego uczestnictwa i samodzielnego eksplorowania tematu. Poprzez wykorzystanie współczesnych narzędzi cyfrowych, jak Perplexity AI, uczniowie będą mogli osobiście doświadczyć, jak sztuczna inteligencja może wspierać naszą codzienną działalność. Zachęcamy do udziału w tej fascynującej podróży po świecie sztucznej inteligencji,która pozwoli nam lepiej zrozumieć i docenić jej potencjał oraz wyzwania, jakie niesie dla naszej cyfrowej przyszłości.
Scenariusz zajęć godzina z wychowawcą dla uczniów klas IV – VIII szkoły podstawowej
Proponowany scenariusz to propozycja wykorzystania testu Pipa Wilsona w celu dokonania diagnozy zarówno całego zespołu klasowego, jak i poszczególnych jego członków. Zrozumienie indywidualności uczniów, poznanie ich potrzeb oraz procesów zachodzących w grupie, jest podstawą efektywnej pracy wychowawczej. Bardzo ważne jest, aby nie przeprowadzać badania na początku roku szkolnego – szczególnie w przypadku uczniów klasy IV, bądź też w sytuacji dołączenia nowego ucznia do klasy. Nauczyciel, na podstawie przeprowadzonych zajęć z wykorzystaniem „postaci z drzewa”, uzyska poglądowe informacje o uczniu: jego pozycji w klasie (czy jest samotnikiem, czy może uczniem odtrąconym, potrzebującym pomocy, a może uczniem dominującym, itp.). Moje doświadczenie pokazuje, że ta metoda, połączona z obserwacją, rozmowami z rodzicami, nauczycielami i samym uczniem/uczniami, umożliwia stworzenie rzetelnego profilu klasy, określenia jej potrzeb i możliwości. Stanowi to bardzo dobrą podstawę do ukierunkowanie pracy wychowawczej. Autorem zaproponowanego testu jest brytyjski psycholog Pip Wilson, ekspert w pracy z ludźmi z zaburzeniami zachowania, specjalizujący się w nauce oraz rozwoju inteligencji emocjonalnej.